Zasady wysyłki

  1. Termin realizacji zamówienia zależy od zamawianej ilości zestawów.
  2. Realizacja klientów indywidualnych do 48h.
  3. Po każdym zamówieniu, skontaktujemy się z Państwem telefonicznie lub mailowo i potwierdzimy realizację i termin zamówienia.
  4. Wysyłki towarów zlecamy zewnętrznym firmom kurierskim, przesyłki są ubezpieczone, prosimy o sprawdzenie towaru przy odbiorze. W przypadku jej uszkodzenia prosimy o spisanie protokołu szkody.
  5. Koszty transportu przy zamówieniach powyżej 1000 zł brutto są bezpłatne. Poniżej tej kwoty do wysyłki doliczamy 15 zł brutto po przedpłacie lub 21 zł brutto przy wysyłce pobraniowej.
  6. Płatności: a) Instytucje budżetowe wystawiamy fakturę z terminem przelewu 14 dni od daty wysłania towaru. b) Instytucje prywatne przedpłata lub wysyłka za pobraniem.
  7. Przy wysyłce zestawów świątecznych każdy produkt pakowany jest osobno w karton, a pudełko świąteczne jest niezłożone. Wymaga to samodzielnego późniejszego podzielenia i złożenia zestawów.
  8. W przypadku indywidualnego zamówienia zestaw przychodzi w jednym opakowaniu zbiorczym.
  9. Rabaty naliczane są proporcjonalnie do ilości zamówionych zestawów w jednym zamówieniu. Jedno zamówienie może posiadać jeden adres dostawy
  10. Przy zamówieniach dla grup dokładamy dla Państwa gratisy, które znajdziecie w zakładce dodatki. Są to kalendarze biurkowe i ścienne, długopisy, mazaki UV, dwustronna, laminowana mapa A3 z pierwsza pomocą -na odwrocie mapa Europy z najważniejszymi zabytkami .
  11. W przypadku pytań służymy pomocą na każdym etapie zamówienia pod nr tel. 533385097 lub mailowo: winpoczta@gmail.com.
Facebook